Klanten/gasten zijn belangrijk!

Workshop service verlenen en klantvriendelijkheid

Uw medewerkers zijn het visiteplaatje van uw organisatie. Maar gedragen ze zich ook zo? En als dat niet altijd het geval is, wat doet u daar dan mee? Aanspreken ligt voor de hand, maar is zo makkelijk nog niet.

Butler Laurens Spanjersberg komt u helpen ! Hij was meer dan dertig jaar als butler werkzaam voor vele rijke zakenmensen, ambassadeurs en zelfs voor Het Koninklijk Huis en weet dus precies wat service verlenen en klantvriendelijkheid is op het allerhoogste niveau.

Met deze workshop van twee uur leren uw medewerkers het allebeste over: keurige kleding, begroeten van klanten, gespreksonderwerpen, delicate onderwerpen, e-mail en telefoonconventies, zakelijk ‘daten’, gedrag tijdens netwerkconventies en meer... Alles wordt omringd met praktijkoefeningen en interessante verhalen uit zijn bijzondere loopbaan. Duur workshop twee uur.

*Alle deelnemers krijgen gratis het etiquetteboek van Butler Laurens : 'Goede manieren, tips voor sociale behendigheid' . Alleen als dit vermeld staat in de overeenkomst.



Service verlenen


Klantvriendelijkheid


Zakelijke etiquette