Klanten/gasten zijn belangrijk

  

info@butlerlaurens.nl- 06-38007521 - btw/NL001355905B13

Workshop service verlenen en klantvriendelijkheid

Uw medewerkers zijn het visiteplaatje van uw organisatie. Maar gedragen ze zich ook zo? En als dat niet altijd het geval is, wat doet u daar dan mee? Aanspreken ligt voor de hand, maar is zo makkelijk nog niet. Butler Laurens Spanjersberg komt u helpen !

Hij was meer dan dertig jaar als butler werkzaam voor vele rijke zakenmensen, ambassadeurs en zelfs als Kamerdienaar voor H.K.H. Prinses Margriet en Het Koninklijk Huis. Hij weet dus precies wat service verlenen en klantvriendelijkheid is op het allerhoogste niveau.

Met deze workshop van twee uur leren uw medewerkers het allebeste over: keurige kleding, begroeten van klanten, zakelijk dineren , moeilijke gespreksonderwerpen, delicate onderwerpen, e-mail en telefoonconventies, zakelijk ‘daten’, het gedrag tijdens netwerkconventies en meer. Alles wordt omringd met praktijkoefeningen en interessante verhalen uit zijn bijzondere loopbaan. Butler Laurens maakt de workshop speciaal voor u op maat met de onderwerpen die voor de deelnemers belangrijk zijn.

Gratis voor iedereen het etiquetteboek: Goede manieren , tips voor sociale behendigheid


Service verlenen


Klantvriendelijkheid


Zakelijke etiquette